پاسخ پرسش‌های متداول

روند ثبت سفارش

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در تلفن همراه، سفارش یا مرسوله ای را که از ارسال آن منصرف شده اید لغو نمایید.

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

خیر، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، حتما باید دارای حساب کاربری باشید. برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

در صفحه هر محصول اعم از لباس مردانه ، لباس زنانه ، لباس بچه گانه، اکسسوری و کفش قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد.

با کلیک کردن بر روی ” راهنمای سایز” می توانید سایز مناسب خود را با توجه به برند آن محصول انتخاب نمایید.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

بله . حداکثر تا 14 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

 

بازگرداندن کالا

خیر، امکان مرجوع نمودن کارت هدیه وجود ندارد.
شما میتواند با مراجعه به قسمت سفارش های تحویل شده در حساب کاربری خود، درخواست بازگشت کالای خود را ثبت نمایید.

شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

رعایت مواردی که در توضیحات تکمیلی درج شده در روش بسته بندی کالای مرجوعی الزامی است:

بله . حداکثر تا 14 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

شما تا 7 روز مهلت تست دارید ، در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد، میتواند آن را مرجوع کنید.

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به قسمت سفارش های تحویل شده در حساب کاربری خود، درخواست بازگشت کالای خود را ثبت نمایید.

شما می توانید تا 14 روز از زمان دریافت کالا با رعایت شرایط زیر، جهت بازگشت کالا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به قسمت سفارش های تحویل شده در حساب کاربری خود، درخواست بازگشت کالای خود را ثبت نمایید. بسته بندی کالا در شرایط اولیه باشد. از کالا استفاده نشده باشد. شماره تماس : 09393006457
زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند. لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند. لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت ندارند. لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی‌استایل جداً، خودداری کنید. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود
هزینه مرجوعی کالا توسط دیجی استایل پرداخت خواهد شد.
کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌استایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه لباس کوکوریکو تایید شود ، مرجوع وجه صورت می گیرد. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه لباس کوکوریکو ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد. ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیجی‌استایل است.
با شماره تلفن 09393006457 خدمات پس از فروش تماس بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت سفارش های تحویل شده در حساب کاربری خود، درخواست بازگشت کالای خود را ثبت نمایید.